Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rafalp | użytkownik

imię i nazwiskoRafał adresKrzepice/Częstochowa zarejestrowany22.08.2002 @23:45:39 ostatnio na stronie21.09.2015 @22:45:30



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty22 komentarze542 posty na forum108 newsy5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Quicksilver90    06.05.2008 @16:49:11
Ogladalam inne zdjecia z dzialu zwierzeta i uwazam, ze powinnam wstawic to zdjecie.
jednym sie podoba innym nie. trudno. Dzieki za krytyke, chociaz sie z nia nie zgadzam i nie usune digarta. A jesli cie to boli to go zglos je do usuniecia.
Nie powinnismy sobie tu slodzic. Racja. Tylko ostro oceniac. Ale zeby ostro oceniac trzeba samemu miec dobre zdjecia.
~notme    06.05.2008 @16:14:52
heh lepiej robić nieciekawe zdjęcia kurczakom, co? taka krytyka to nie krytyka
jak Ci się nie podoba to napisz konkretnie dlaczego, a o gustach nie dyskutuj...
bo nie wypada

pozdawiam
~penny    05.05.2008 @19:51:23
Dzięki
~DriftLady    05.05.2008 @19:07:34
Widzę że nigdy nie robiłeś zdjęć soczewkami. Więc wątpię też abyś miał pojęcie jak w rzeczywistości wygląda ich zdolność skupiająca. Jakbym robiła na zwykłym trybie makro to tego pająka w ogóle by nie było widać tylko samą szybę. A nie jestem jakąś profesjonalistką więc moje zdjęcia też nie muszą być profesjonalne
_______
Dzień Dobry!
wszyscy umrzemy x]
~DriftLady    05.05.2008 @19:00:35
Rób zdjęcie 4 soczewkami i zwykłym obiektywem zobaczymy czy tak idealnie wyjdzie xP
_______
Dzień Dobry!
wszyscy umrzemy x]
~fruella    16.01.2008 @12:06:55
-.-
_______
siedzę obok sprzętu,który widzi.
~Piotrek07    26.12.2007 @00:24:44
a bo koty takie fajne sa mam tez psa ale jakos nie jest tak fotogeniczny jak kot, nie obchodzi go za bardzo obiektyw a kot potrafi sie tak patrzec z zaciekawieniem ... a pies to sie na boki patrzy mi ;p
_______
If you don't live for something, you'll die for nothing.
~shtolll    24.12.2007 @19:28:12
to bylo dawno kolego pozdro..
~AdrianaSzopinska    28.07.2007 @12:28:20
no chyba jednak będą zmiany...
dużej liczbie osób nie pasuje 25...
~michalgabriel    09.05.2007 @21:05:21
Dzięki za komentarz.
_______
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających.
~abirato    06.01.2007 @12:03:47
wielkie dzięki za odwiedziny

i dzięki również za ocenkę i komentarz - dziś wyedytuję tą grafikę i prześlę większą - bo na obecnym rozmiarze prawie nie widać najważniejszej rzeczy z grafiki...

pozdrawiam
_______
Printy :D[http://abirato.deviantart.com/store]

Anyone can become a Queen Of The Circulating Library. Just Plant A Tree. (Coil) [http://brainwashed.com/coil/main.html]
~majapszczolka    31.12.2006 @11:19:06
Dziękuję, ale mam tylko jedno postanowienie.
_______
żegnam się.
~majapszczolka    24.12.2006 @13:45:39
Zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia życzy Olenia.
_______
żegnam się.
~Cinferno    24.11.2006 @11:19:58
kazdy odbiera jak chce
pozdrawiam
~mychna    15.11.2006 @20:33:32
słodkie masz te kurczaki a i piesa fajna <
pozdro
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~KINGF    12.10.2006 @13:00:36
witam pana kolege studenta :D

krzepice/czestochowa... no patrz a kiedys chyba nawet bylem na Twoim profilu i nie zauwazylem tego

pozdro!
~avanguard    03.10.2006 @10:58:47
http://www.digart.pl/aktualnosci/4630/Wystawa_malarstwa___happening_w_Czestochowie.html zapraszam tez na to...info pod tym linkiem badz koniecznie...zapraszaj ludzi itp. pozdr...<-moja wystawa i nietylko w cz-wie
~majapszczolka    30.09.2006 @21:29:05
wszystkiego najlepszego z okazji dnia dzisiejszego
_______
żegnam się.
~Psaj    30.09.2006 @18:10:18
nie wiem czy juz pytałam,więc jeśli pytałam to zrobię to jeszcze raz bo nie uzyskałam odpowiedzi... Masz własnego kurczaczka, gdzieś ty go dostał??
~majapszczolka    29.09.2006 @18:14:31
no wlasnie kazdy by chcial zeby abstrakcja byla idealna, wywazona, symetryczna. nie lubie robic ludziom dobrze
_______
żegnam się.
~majapszczolka    28.09.2006 @23:38:50
przepraszam :P
tak bywa czasem
tata na mnie wyzywa ze ciagle siedze na DA, mowie mu ze jak dam digarta po polnocy to sie lepiej czuje i latwiej zasypiam, dobranoc, wrzuce jeszcze dzis tylko i spac ide...
_______
żegnam się.
~Ewelinchen    28.09.2006 @18:49:11
dziekowac dziekowac
~Kasiulka    24.09.2006 @18:41:44
dzieki i zapraszam
_______
Motilek
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt